SERWIS

Pierwsza pomoc



Masz pytanie? My mamy odpowiedź. Spójrz na naszą listę często zadawanych pytań. Być może w ten sposób pomożemy Ci szybciej.


PRZEJDŹ DO FAQ

Nasz Dział Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.


Skontaktuj się z nami:

od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 16:00 pod numerem: +48 222 440 431

Mailowo pod adresem: serwis@fore.pl


Dział Obsługi Klienta i Dział Serwisu firmy NIVONA mają jeden główny cel: to Twoja wieloletnia satysfakcja z korzystania z produktów i usług NIVONA. Masz jakieś pytania dotyczące Twojego urządzenia? Potrzebujesz pomocy przy obsłudze? A może masz problem techniczny? Tutaj znajdziesz odpowiedzi. W razie jakichkolwiek pytań możesz skontaktować się z naszym centralnym serwisem. Jeśli urządzenie podlega gwarancji, naprawimy je bezpłatnie. 

Dział Obsługi Klienta i Dział Serwisu firmy NIVONA mają jeden główny cel - to Twoja wieloletnia satysfakcja z korzystania z produktów i usług NIVONA. Masz jakieś pytania dotyczące Twojego urządzenia? Potrzebujesz pomocy przy obsłudze? A może masz problem techniczny? Tutaj znajdziesz odpowiedzi. W razie jakichkolwiek pytań możesz skontaktować się z naszym centralnym serwisem. Jeśli urządzenie podlega gwarancji, naprawimy je bezpłatnie.


Punkty NIVONA w Twojej okolicy


Produkty NIVONA są dostępne w wyspecjalizowanych punktach sprzedaży, znajdujących się na terenie całej Polski. Możesz znaleźć autoryzowanego dystrybutora NIVONA w Twoim mieście za pomocą jednego kliknięcia.

coffee
ZNAJDŹ MOJEGO
DYSTRYBUTORA NIVONA