O nas
NIVONA jest inna. Jesteśmy przyjazną alternatywą. Otwarci. Przyjaźni. Entuzjastycznie nastawieni do kawy. I dostępną tylko u wyspecjalizowanych sprzedawców detalicznych. Specjalny model biznesowy w gorączkowych czasach.
"Według niektórych prognoz mogliśmy zamknąć sklep już pierwszego dnia" - mówi Peter Wildner. A 56-latek powinien to wiedzieć. Jest nie tylko obecnym dyrektorem zarządzającym NIVONA, ale był także jednym z założycieli marki. Określony cel: specjalizować się we w pełni automatycznych ekspresach do kawy dla wyspecjalizowanych sprzedawców detalicznych.Teraźniejszość nie może wyglądać lepiej: Ponad 50 pracowników pracuje obecnie na niecałych 2000 metrów kwadratowych w norymberskim Südwestpark - plus kolejnych 14 kolegów w dziale sprzedaży. Tak więc NIVONA nie zostanie zamknięta w najbliższym czasie. Wynika to również z własnych standardów firmy.
Żaden w pełni automatyczny ekspres do kawy nie zastąpi umiejętności bardzo dobrego baristy. Ale może mieć wiedzę bardzo dobrego baristy. Właśnie dlatego ściśle współpracujemy z ekspertami w dziedzinie kawy podczas prac rozwojowych i otrzymujemy dodatkowe informacje zwrotne ze sceny. W ten sposób powstał na przykład nasz system Aroma Balance.
"Nasze w pełni automatyczne ekspresy powinny przygotowywać najlepszą kawę tak prosto, jak to tylko możliwe" - mówi dyrektor zarządzający Peter Wildner. To integralna część naszej filozofii.
Przyrządzanie cappuccino i innych kaw w ekspresie automatycznym powinno być nie tylko łatwe. Czyszczenie w pełni automatycznych ekspresów również nie powinno nastręczać żadnych trudności. Ponadto, każdy klient może wyjąć jednostkę zaparzającą z ekspresu NIVONA i samodzielnie ją wyczyścić. Chcemy również, aby ścieżki i procesy były tak proste, jak to tylko możliwe. Pomimo struktury z bardzo różnymi dealerami i bardzo różnymi wymaganiami.
Od samego początku NIVONA była postrzegana jako marka dla wyspecjalizowanych sprzedawców detalicznych, zarówno palarni, jak i sprzedawców elektrycznych oferujących nasze w pełni automatyczne ekspresy. "Chcemy sprzedawać tam, gdzie ludzie znają się na kawie".
Obecnie zaufało nam ponad 2500 sprzedawców detalicznych. Ponieważ nasze w pełni automatyczne ekspresy do kawy są przekonujące, ponieważ nasza koncepcja jest przekonująca. Ponieważ NIVONA jest dobrze odbierana. Po 15 latach staliśmy się atrakcyjną alternatywą. Ponieważ koncentrujemy się na tym, co najważniejsze: przyjemności picia kawy w najlepszej możliwej jakości.